Biznes, Finanse, Prawo   »   Firma   »   Firmy potrzebują mediów społecznościowych

Firma

rss

Firmy potrzebują mediów społecznościowych

2013.01.23//  D. Pęgiel
Budując swoją markę w Internecie nie warto ograniczać się jedynie do własnej strony, należy skupić się również na portalach społecznościowych. Zdaniem serwisu mambiznes.pl istnieje co najmniej kilka powodów, dla których firmy powinny wykazywać aktywną obecność w tego typu mediach.
Przeczytaj także: Twój profil świadczy o Tobie - czego się wystrzegać w Internecie? »Pierwszym jest obsługa klienta. Media społecznościowe umożliwiają komunikację obustronną między marką a konsumentem. Komentatorzy zaznaczają, że klienci coraz częściej migrują z pytaniami, uwagami, opiniami na temat marki do mediów spłecznosciowych. Taki sposób rozwiązywania problemów konsumentów bardzo często przekłada się na pozytywne emocje w stosunku do firmy.
Firmy potrzebują mediów społecznościowych Firmy potrzebują...
Firmy potrzebują mediów społecznościowych ...mediów...
Firmy potrzebują mediów społecznościowych ...społecznościowych

Drugi to informacje, które marki pozyskiwały dotychczas za sprawą kosztownych badań rynku. Analizy te wiążą się również z dużą inercją i nie pozwalają na monitorowanie zmian nastrojów konsumentów. Dzięki takim informacjom na bieżąco można optymalizować strategię działania firmy.

Kolejnym powodem, dla którego przedsiębiorcy powinni być bardziej aktywni w mediach społęcznościowych, jest edukacja. Zdaniem komentatorów w niektórych przypadkach świadomość marki jest znikoma i klient może sobie nie zdawać sprawy ze wszystkich obszarów działalności firmy. Można to zmienić właśnie za sprawą portali społęcznościowych.

Czwartym powodem jest potencjalne zwiększenie sprzedaży. Marki powinny dążyć do wywołania potrzeby u klienta końcowego i spowodowania jego decyzji zakupowej. Dzięki takiemu działaniu klient końcowy może zacząć naciskać na detalistę w kwestii produktów marki, którą zna z mediów społecznościowych.
Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Tragiczna eksplozja w Bejrucie okiem 23 kamer

Źródło: mambiznes.pl


Wpisz kod


Aby komentować pod stałym nickiem - lub zarejestruj.
Komentarze do:
Firmy potrzebują mediów społecznościowych

Facebook

Alkohol    Ankiety    Banki    Bezrobocie    Biznes    Bronisław Komorowski    Chiny    Donald Tusk    Emerytury    Eur    Euro    Finanse    Firma    GPW    Giełda    Giełda Papierów Wartościowych    Gospodarka    Grecja    Handel    Internet    Inwestycje    Jarosław Kaczyński    Kredyty    Kryzys    Niemcy    Nieruchomości    Notowania    Odszkodowanie    PO    PSL    Papierosy    PiS    Pieniądze    Platforma Obywatelska    Podatki    Policja    Polityka    Polska    Praca    Prawo    Prezydent    Przestępstwo    Reklama    Rosja    Rząd    SLD    Sejm    Sądy    UE    USA    USD    Urzędnicy    Ustawa    Waluty    Wielka Brytania    Wybory    Wybory parlamentarne    Wybory prezydenckie    Włochy    Zakaz   

Newsletter

Newsletter

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale Gry

W dziale Extreme

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Lifestyle



Do góry  //  Biznes, Finanse, Prawo   »   Firma   »   Firmy potrzebują mediów społecznościowych