Biznes, Finanse, Prawo   »   Firma   »   Google najbardziej wartościową marką świata

Firma

rss

Google najbardziej wartościową marką świata

2011.03.22//  D. Pęgiel
Google zostało uznane najwartościowszą marką świata w najnowszym rankingu Brand Finance. W zestawieniu na 2011 roku internetowy gigant awansował o jedną pozycję. Wartość jego marki oceniana jest na 44,3 mld USD.

Na drugim miejscu zestawienia sklasyfikowana została firma Microsoft, której marka została oszacowana na 42,8 mld USD. Producent m.in. systemu operacyjnego Windows odnotował skok z piątego miejsca. Ostatnią pozycję na podium zajął Wal-Mart. Markę właściciela największej na świecie sieci supermarketów wyceniono na 36,22 mld USD.
Google
Google Google
Google

Największy spadek w czołówce odnotował światowy lider w produkcji napojów bezalkoholowych – Coca Cola, który w poprzednim rankingu zajął trzecią pozycją, teraz sklasyfikowany został na 16. miejscu.

Najbardziej wartościowe marki świata:
1. Google 44,29 mld USD
2. Microsoft 42,80
3. Wal-Mart 36,22
4. IBM 36,15
5. Vodafone 30,67
6. Bank of America 30,61
7. General Electric 30,50
8. Apple 29,54
9. Wells Fargo 28,94
10. AT&T 28,88
Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Tragiczna eksplozja w Bejrucie okiem 23 kamer

Źródło: pb.pl


Wpisz kod


Aby komentować pod stałym nickiem - lub zarejestruj.
Komentarze do:
Google najbardziej wartościową marką świata

Facebook

Ankiety    Banki    Bezrobocie    Biznes    Euro    Finanse    Firma    Internet    PO    PiS    Podatki    Polityka    Polska    Praca    Prawo    Rząd    SLD    UE    USA    Wybory   

Newsletter

Newsletter

W dziale Kultura

  • Przed nami chłodniejsza i bardziej ponura część roku. Zimą i jesienią dni są krótsze, a my więcej...

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle

W dziale Extreme



Do góry  //  Biznes, Finanse, Prawo   »   Firma   »   Google najbardziej wartościową marką świata