2012.01.29// D. Pęgiel
"Puls Biznesu" zastanawia się, czy klienci okażą się na tyle cierpliwi, by wytrzymać reklamy, które usłyszą z głośników telefonów czekając na połączenie. Wdrożyć tego typu rozwiązanie zamierza firma Wind Mobile. Jej sztandarowym produktem są tak zwane halodzwonki - czytamy na Onet.pl.
Reklamy zastąpią...
...standardowy...
...dźwięk połączenia
Igor Bokun - prezes firmy Wind Mobile - twierdzi, że puszczanie muzyki zamiast standardowego dźwięku czekania na połączenie telefonicznie świetnie się przyjęło. Z tego powodu spółka chce pójść za ciosem - czekające na połączenie osoby mogły wkrótce usłyszeć reklamy.
Prezes Wind Mobile zastrzega jednak, że jego firmie zależy na tym, by reklamy były nieinwazyjne, na przykład w formie dżingla kojarzonego z telewizyjnym spotem danego produktu. Swoją nową usługę Wind Mobile skieruje przede wszystkim do osób poniżej 30 roku życia i użytkowników, którzy będą chcieli w ten sposób zarobić na doładowanie konta u operatora. Klient nie będzie bowiem zarabiał na słuchaniu reklam, a na ich emitowaniu. Długość reklamy będzie zależna od tego, z jakim opóźnieniem zostanie odebrany telefon.
Bokun w rozmowie z "Pulsem Biznesu" przyznał:
To może być bardzo istotne medium, widzimy tu duży potencjał wzrostu. Usługa będzie rozwijała się stopniowo, w tym roku prognozujemy 1,5 mln przychodów z reklam w komórkach". Zapowiedział, iż premierowa kampania prawdopodobnie ruszy w kwietniu i obejmie jednego operatora. Do celowo ma jednak trafić do wszystkich - czytamy na portalu Onet.pl, który powołuje się na PAP.